HAIR TALK

תוספות השיער של hair talk– בואו להכיר אותנו!

מי שמכיר אותן כבר יודע, עד כמה הן בטוחות, מהירות, וקל מאוד לעבוד איתן, הן מורכבות מ 100% שיער Remy אנושי, המאוגד ברצועות דקות, הניתנות להדבקה ומתמזגות עם השיער הטבעי לתוצאה עשירה ומרהיבה. תוספות hair talk מאפשרות לכם, אמני השיער, חופש פעולה מלא בעיצוב קווי תספורת ותסרוקות ללקוחות שלכם ללא השימוש בחומרים כימיים ואמצעים מזיקים. Hair talk שאלות ותשובות.

מהו משך הזמן בו ניתן לבצע שימוש בתוספות השיער?

משך הזמן, בו ניתן לבצע שימוש בתוספות השיער נע בין 8-10 שבועות, בהתאם לקצב צמיחת השיער של הלקוחה. המלצה זו מבטיחה, שהתוספת תראה במיטבה, תישאר קרובה לקרקפת , ולא תפתח "חשמל סטטי", קשרים ופלונטרים בשיער.

מהיכן מגיע שיער התוספת?

התוספת מורכבת מ 100% שיער אנושי, שמקורו בהודו, ומטופלת במוצרים מקצועיים, שמקורם באסיה, אירופה וארה"ב.

מהו סוד המראה הטבעי של התוספת?

סוד המראה הטבעי מתקבל באמצעות "שיטת הפינצטה" שהיא טכניקה לחיבור קצוות השיער על בסיס התוספת. כאשר כל קצוות השיער מחוברות לאותו כיוון, כך שהשיער נותר בוהק, ללא קשרים וללא "קפיצות" של קצוות קצרות. התוספות מגיעות בצביעה איכותית ובטמפרטורה בטוחה לשיער טבעי או סינטטי. גוונים בהירים, שבדרך כלל נוטים לדהות לאחר 2 חפיפות, מצליחים לשמור על חוזקם אודות לשיטת צביעה זו. ניתן בהחלט להחליק את התוספות עם מחליק קרמי.

האם ניתן לצבוע את התוספות בגוון אחר מגוון הבסיס שלהן?

תוספות השיער של hair talk מגיעות ב- 30 גוונים טבעיים וב9 גווני "פנטזיה", כך שניתן ליצור עמן כ 500 שילובים. על מנת לקבל גוון אחר, שלא קיים בהיצע מומלץ לשלב צבע הנמוך בשניים- שלושה טונים מהגוון המקורי של התוספת. בכל מקרה, עדיף להימנע מהבהרת התוספות.
ליצירת הגוון בלונד "פלטינה" מומלץ לבצע שימוש בטונר 613 או 25. בכל מקרה בהם החלטתם לערבב גוונים נוספים, המתינו כ 24-48 שעות בין צביעת התוספת להנחתן.
יש לקחת בחשבון, שהאחריות פגה עם צביעת התוספת.

האם ניתן ליישר או לתלתל את התוספות?

כל עוד מדובר בתהליך חימום, אין מניעה לכך, חשוב לבצע פעולה זו בפיקוח צמוד ועל ידי אמן שיער מומחה בלבד.

האם קיימים מוצרים משלימים לסדרת התוספות?

אכן ניתן להשיג אצלנו מוצרים משלימים הכוללים: מוצרים לניקוי התוספות, מברשות, מדבקות, מסיר דבק ועוד.

האם ניתן לחדש את גוון שורשי השיער הטבעי, כאשר מותקנת עליו תוספת?

בהחלט, ניתן בהחלט לחדש את גוון שורשי השיער הטבעי, אך מומלץ לעשות זאת בפרק זמן של בין 24-48 שעות בטרם התקנת התוספת. במידה ונדרש לחדש את גוון השורשים, כאשר התוספת כבר קיימת, השתדלו להימנע מצביעת התוספת עצמה, גם אם מדובר על "שורשים חלקיים".

האם ניתן לבצע בתוספות שימוש חוזר?

ניתן לבצע שימוש חוזר לפרק זמן של כשנה, שתלוי באופן השמירה על השיער . חשוב לוודא, שהוצאת התוספת נעשית באמצעות מסיר דבק מקצועי.

באילו אורכים התוספות זמינות?

הארכת שיער: בין 25 ס"מ- 30 ס"מ, 40 ס"מ- 45 ס"מ, 55 ס"מ- 60 ס"מ. תוספות כיפה: 25 ס"מ ו 40 ס"מ.

באילו מרקמים ניתן להשיג את התוספת?

אחד היתרונות המרכזיים של תוספות hair talk הוא, שהן מאפשרות לאמני שיער לעבוד ב"יד חופשית", וליצור כל סגנון וסוג של קו תספורת ללקוחות שלהם. התוספת מגיעה במרקם חלק, ניתן כמובן ליישר אותו יותר או ליצור ממנו מרקם גלי או מתולתל.

כמה רצועות מכילה חבילת תוספות?

תוספות בגוונים טבעיים יכילו 20 רצועות, אומברה, ברוחב של 4 ס"מ ו 20 רצועות וצבעי פסטל- 12 רצועות, crazy color ברוחב של 3 ס"מ, ו 6 רצועות בחבילה.

כמה חבילות נדרשות על מנת "לכסות" ראש שלם?

מספר החבילות לכיסוי ראש שלם נע בממוצע בין 3-5, ובהתאם לקו התספורת והמראה הרצוי.

האם ניתן לשחות עם התוספות, להתאמן איתן או להיכנס לסאונה?

תוספות השיער הופכות לחלק טבעי משיער הלקוחה, אך חשוב להזין אותן בקרם מקצועי, שישמור על הבוהק שלהן, ויצפה אותן בשכבת הגנה מפני מינרלים וכלור. במהלך ביצוע ההתעלמות ובעת השהייה בסאונה, יש לאסוף את השיער ל"קוקו" .בנוסף חשוב להימנע ממגע של מקדם הגנה עם תוספות השיער.

סלבה ידגרוב משווק את תוספות השיער האיכותיות והחדשניות מבית hair talk וישמח לסייע לכם בבחירת התוספות המושלמות ללקוחות שלכם. החברה מעניקה מגוון פתרונות לשיער דליל, בעיות התקרחות לנשים (hair wear) ולגבריםarcos) ) בשיטות בטוחות ונוחות לשימוש.

ליצירת קשר ולקביעת פגישה במספרה שלכם, צלצלו אלינו, או כתבו לנו למייל ונשמח לעמוד לשירותכם! 050-4732710 slavahair@gmail.com

אהבתם? שתפו !

Share on Facebook
Call Now Button דילוג לתוכן