מהן הטעויות המרכזיות בטיפול בתוספות שיער? ואיך לעשות זאת נכון?

תוספות שיער הפכו לאחד מהפתרונות האסתטיים הפופולאריים החל משיער דליל, או כזה, שנמצא בתהליכי שיקום, וכאשר נדרש לתקן את קו התספורת. התוספות החדשות נעימות כל כך, וכמעט אינן מורגשות על הראש, אך חרף זאת דורשות טיפול ספציפי, שיאריך את חייהן וישמור עליהן כחדשות לאורך זמן. מהן הטעויות המרכזיות בטיפול בתוספות שיער? ואיך לעשות זאת נכון?

———————————————————–

הטעות הראשונה: מריחת מסכת שיקום על התוספות

הצורך בשמירה על שיער רך ובוהק מביאה רבים לבצע שימוש במסכות שיער מקצועיות גם על התוספות עצמן, אך זוהי טעות, שבאה לידי ביטוי בכך שהתוספת מקבלת נפח, אינה נשטפת היטב, והשיער נותר שמנוני.

מה צריך לעשות?

תוכלו להמשיך לבצע שימוש במסכות אך הקפידו למרוח אותן על האורך ולהתרחק מהשורשים ומהחיבורים, מומלץ למרוח את המסכה על השיער, להמתין עד 5 דקות ולשטוף היטב.

הטעות השנייה רווחת עד מאוד ונוגעת לתחזוקה היום יומית עם של התוספות.

הטעות השנייה: אופן הסירוק של השיער עם התוספת

שגרת הטיפוח של  תוספות השיער כוללת ייבוש במייבש שיער לאחר המקלחת ולאחר מכן סירוק מהקצוות העליונות עם מברשת מיוחדת, רבים מאמינים, שפעולה זו מספיקה כדי לשמור על שיער מסודר, אך זו טעות גדולה, שעלולה להביא לקשרים ולשיער מבורדק וקשה מאוד לטיפול בטווח הארוך.

מה צריך לעשות?

לאחר חפיפת השיער וייבושו המהיר באמצעות מייבש שיער מומלץ להמשיך לסרק את השיער מלמעלה למטה, אך גם מבפנים, פעמיים ביום, בוקר וערב. לפני השינה, מומלץ לקלוע את השיער לצמה קלילה, אם האורך אכן מאפשר זאת.

הטעות השלישית: שוכחים מהתוספות

ההתנהלות השוטפת עם התוספת, והיותן חלק בלתי נפרד מהשגרה עלולה להשכיח, שהן אכן קיימות שם. לעיתים, כאשר התוספת נראית מעולה, קיימת נטייה לדחות את ההחלפה, אך זוהי טעות לא נעימה, שעלולה לגרום להיחלשות שורש השערה ואף לתלישתו.

מה כדאי לעשות?

גם אם התוספת נראית נהדר, שמורה היטב, ויש תחושה, שהיא יכולה להחזיק עוד כמה חודשים על הראש, רצוי להגיע לספר שלכן תוך שלושה חודשים, וזאת בשל קצב צמיחת השיער, שמרחיק את התוספת מהבסיס, על אף שמספר השערות בתוספת לא פחת, הבסיס, שנושא אותה נחלש ולכן היא נעשית כבדה יותר, ועלולה להביא אף לנשירה.

הטעות הרביעית: שימוש בתוספת שיער כפתרון לנשירה

רבים חושבים, שניתן לטשטש נשירת שיער על ידי שימוש בתוספות שיער, אך זאת טעות חמורה, שעלולה להביא אף להתקרחות

מה יש לעשות במקרה של נשירת שיער?

במקרה של נשירת שיער, שהיא אינה טבעית (כלומר עד 120 שערות ביום) נדרש לבצע שימוש בפאה, ולא בתוספות שיער, וזאת בשל העבודה, שהבסיס, שתופס את התוספת פשוט לא מספיק חזק, והוא בעצמו נדרש לחיזוקים ולשיקום.

לסיכום, תוספות שיער הן אמצעי נפלא לשיקום המראה ולשמירה על שיער בריא, מלא נפח, אופנתי ועשיר, חשוב לבצע שימוש של מסכות על התוספת עצמה ולהתרחק מהחיבורים, להקפיד לסרק אותו פעמיים ביום מלמעלה למטה וגם מבפנים, ואף רצוי לאסוף לצמה לקראת השינה, מומלץ מאוד להגיע לספר תוך 3 חודשים ולהחליף את התופסות לכאלו, שתואמות את כמות השיער על הראש, וחשוב להקפיד להימנע משימוש בתוספות כפתרון לנשירה.

סלבה ידגרוב נותן את המענה המלא לשיער דליל, לרבות שיווק של פאות משובחות ומעוצבות מתוצרת גרמנית וכן פאות פייבר במראה טבעי, תוספות להארכת שיער, תוספות כיפה לסידור קו תספורת ועוד.

לפרטים נוספים ויצירת קשר, דברו עמנו: 050-4732710 slavahair@gmail.com

אהבתם? שתפו !

Share on Facebook
Call Now Button דילוג לתוכן