מתי להציע ללקוחות תוספת שיער

גוונים, יצירת קו תספורת חדש, תלתלים, החלקות, שיקום השיער וטיפול באזורים דלילים, הם רק חלק מהאתגרים, אשר אמני שיער מתמודדים עמם באופן שוטף. ברוב המקרים, הספר יכול להעניק מראה חדש ללקוחות שלו באמצעות שיער טבעי, אך ישנם מקרים, בהם הוא נדרש לפתרון משלים. באילו מקרים כדאי להציע ללקוחות שלכם תוספות שיער? איך לבחור את התוספת הנכונה? ובאילו מקרים תוספות שיער לא יתאימו?

—————————————–

המקרה הראשון: תוספת אורך

אקלים לח, אורך חיים לחוץ וגנטיקה מביא לכך, שרבים מאתנו סובלים משיער דליל, שלא מצליח לצמוח, ואם כן צומח, אז נשבר בקצוות ונושר למכביר. תוספות שיער הן בשורה ללקוחות, שתמיד חלמו על שיער ארוך ומראה שופע, הן קלות מאוד לתחזוקה, ונותנות מענה ארוך טווח, שלא דורש התעסקות רבה. קיימים שני סוגים של תוספות: תוספות שיער טבעיות , שנצמדות באמצעות מדבקה סמויה, מורכבות משיער טבעי ובסטנדרט אירופאי, ותוספות משי מקליפסים המתחברים לראש, קוקו נשלף או על ידי קשת.

המקרה השני: תוספת נפח

מראה שיער דליל עלול לבגר ולפגוע בתדמית העצמית, ולעיתים הדרך היחידה לשנות את המראה היא על ידי הוספת נפח באמצעות תוספות שיער מקצועיות, בין אם הן עשויות משיער טבעי ובין עם הן עשויות משיער משי מלאכותי. חשוב לבחור בתוספות אירופאיות עם תווי תקן מוכרים, אשר מאפשרות לכם הספרים לעצב אותן כאוות נפשכם ולהתאימן באופן מושלם לצורת הפנים ומבנה הקרקפת של הלקוחות שלכם. ברוב תוספות השיער האיכותיות הצבע שלכם יתקבל במלוא הדרו, וחלקן אף יגיעו בגווני צבע מדורגים, כך שאתם פנויים לעצב את התספורת הנכונה.
התוספות שיתאימו לנפח יתחילו מכיפות להשלמה חלקית או מלאה של קווי התספורת, תוספות פוני משיער משי בסטנדרט אירופאי, תוספות שיער המבליטות את השורשים, extantion rooted color

המקרה השלישי: יצירת גוון חדש לשיער

ישנן נשים, שחלומות על גוון חדש, אך חוששות מההשפעה המזיקה של הכימיה על שיערן, במקרה זה, תוספות שיער, שצבועות באופן מקצועי, מספקות מענה מהיר ונגיש לכל סגנון. תוספות מומלצות במיוחד למטרה זו הן Color melts , אשר מגיעה בגווני אומברה אופנתי, ו crazy extantion.  בנוסף לכך, תוספות משי כמו נוצות צבעוניות, שמקפיצות את המראה בהינף סיכה.

המקרה הרביעי: תיקון תספורות קצרות מדי

"אל תגזור יותר מדי"! "תיזהר עם המספריים!", "רק אל תכסח לי את השיער!", האם יש ספר, שלא שמע את זה? אין ספק, שתספורת קצרה מדי היא אימתן של נשים רבות (בעיקר כאלה, שפשוט נחרדות מהמראה הקצר) לעיתים, הדרך היחידה לתקן שיער קצר מדי היא באמצעות הארכתו עם רצועות תוספת משיער טבעי המגיעות באורכים של 25 ס"מ  45 ס"מ, ואף 60 ס"מ אותן תוכלו לעצב לתסרוקת מחמיאה.

המקרה החמישי: השלמת אלמנט על הראש באופן מלא או חלקי ותיקון קו

מעוניינים להעניק מראה חדש לגמרי ללקוחות שלכם? לעיתים השלמה חלקית של תוספת שיער בנקודות שונות משנה לחלוטין את מבנה התספורת, ויוצרת מראה חדש ומרענן. תוכלו להיעזר ברצועות שיער, אשר נצמדות באמצעות מדבקות או קליפסים, וישתלבו בטבעיות בשיער הלקוחות שלכם, כך שהמראה המתקבל עשיר וצעיר.

המקרה השישי: שיער דליל בתהליכי שיקום

שיער דליל בתהליכי שיקום, המרגיש כמו "פוך" יכול לקבל חיזוקים בתוספות שיער, ולאפשר ללקוחות את המראה, הרצוי עד שהשיער יתחזק ויתעבה. ניתן להיעזר בתוספות טבעיות בגימור אומברה ובליאג'

—————————————–

איך לבחור את התוספת הנכונה?

שיער דליל ותוספות הן כמו לגו, החיבור שלהם יוצר דמות אחרת לגמרי.
בשונה מאוד מהמראה הכבד של הפאה, תוספת נכונה נדרשת להיות אוורירית, שכן רמת הקלילות של התוספת קריטית לשמירה על בריאות השיער ולמניעת תלישתו.
על מנת לשמור על תוספות במראה יפה וטבעי נדרש להתנהג אליהן כמו לשיער "רגיל" לכל דבר ועניין, לכן ודאו, שתוספות השיער, שאתם בוחרים אינן דוחות מים.

איך למקסם את פיזור התוספת על השיער?

מומלץ לפזר את התוספת בחלקו העליון של השיער על מנת ליצור נפח טבעי עם משקל מופחת.

לאילו מקרים תוספות שיער לא יתאימו?

מעטים המקרים בהם תוספות שיער לא יתאימו, אך אם קיימת התקרחות או נשירה רצינית, מומלץ מאוד להימנע מתוספות, שעלולות אף להחמיר את הנשירה הקיימת, במקרה זה כדאי להיעזר בפאה במראה טבעי ולבצע טיפולים משקמים.

לסיכום, תוספות שיער מהוות פתרון למצבים רבים בינהם: הארכת שיער, תיקון קו תספורת, הענקת נפח, מתן מענה נקודתי במקרים של שיקום שיער דליל ותוספת גוון מבלי לערב כימיה על השיער הטבעי. מומלץ להימנע מתוספות כאשר קיימת התקרחות או נשירה משמעותית ולבצע טיפולים משקמים לצד תחזוקת המראה באמצעות פאה במראה טבעי.

סלבה ידגרוב מעניק פתרונות מגוונים להארכת שיער וטיפול בשיער דליל, ומשווק תוספות שיער ופאות, המיוצרות בעבודת יד עדינה, בגוונים קלאסיים וטרנדיים.

לקביעת פגישת ייעוץ במספרה שלך צור קשר: 050-4732710 slavahair@gmail.com

 

 

אהבתם? שתפו !

Share on Facebook
Call Now Button דילוג לתוכן