סוגי תוספות שיער

תוספות שיער- הפתרון היצירתי שלך!

אמן שיער מקצועי נדרש לפתרונות יצירתיים ללקוחות שלו, כאלו ששומרים על השיער הטבעי שלהם, ומאפשרים להם להרגיש טוב עם עצמם. תוספות שיער מאפשרות לכם לממש את החלומות של הלקוחות שלכם, ולפתור עבורם מספר מצבים מורכבים כמו: הארכת שיער, הוספת נפח, סיוע בשיקום שיער, החלפת צבע, או אולי יצירת מראה חדש לגמרי. אילו סוגי תוספות שיער קיימות? מהם ההבדלים ביניהן?

—————————————————-

הסוג הראשון: תוספות טבעיות.

תוספות שיער טבעיות בסטנדרט אירופאי מורכבות מרצועות שיער באורכים שונים ( 25 ס"מ, 40 ס"מ ו 60 ס"מ) ומאפשרות לכם הספרים לעצב אותן ב"יד חופשית" לגזום, לצבוע, וליצור איתן לוק מושלם ללקוחות שלכם.
ישנן תוספות שיער אשר נצמדות לשיער באמצעות מדבקה, ואליהן ניתן להוסיף מברשת שיער ייעודית וסט מדבקות סמויות, וישנן תוספות, אשר נצמדות באמצעות קליפסים מיניאטוריים.
תוספות השיער מגיעות בגוונים טבעיים, פסטליים, מטאליים, אומברה ו"מראה שורשים".
רוחב הרצועה נע בין 3-4 ס"מ, מה שמקנה יכולת כיסוי גבוהה גם לשיער דליל במיוחד.

תוספות כיפה

תוספות כיפה נועדו לתת מענה לשיער דליל באזור הקרקפת, קל לבצע עמן קו תספורת חדש, לעבות את השביל, להוסיף נפח ואף לעצב ב"יד חופשית". התוספת עשויה משיער Remy טבעי בסטנדרט אירופאי, מגיעה בצפיפות של בין 80%- 110% בהתאם לסוג הנבחר, ובאורכים של 25 ס"מ ו 40 ס"מ. מתחברת במדבקה או בקליפס. ניתן להשיג במבחר גוונים איכותיים ואופנתיים.

פאות

השימוש בפאות נדרש, כאשר קיימת נשירה חמורה בשיער, שאינה מאפשרת שימוש בתוספות, וכאשר מחפשים פתרון אסתטי זמני בעת תקופת שיקום השערה.
פאה איכותית נדרשת לא רק למראה יפה, אלא גם למבנה, המדמה את הצמיחה הטבעית של השיער בקו המצח ומשקל קל, היא יכולה להיות עשויה מחומר סינטטי פייבר, או משיער טבעי.
הפאות קלות, נושמות ואינן מגרדות, יתאימו ביותר לחולי סרטן בתקופת שיקום, אשר נדרשים לפאה איכותית ונוחה.

 

הסוג השני: תוספות משי

תוספות משי מהוות פתרון גמיש, כאשר מעוניינים "להקפיץ" את ההופעה. לעיתים, הן יבואו לידי ביטוי כתוספת קוקו, כתוספת קשת באורך של 30 ס"מ, כתוספת פוני למראה "בובתי", ואפילו כתוספת "נוצה" מנומרת ליצירת גוונים.
חלק מתוספות המשי בנויות על רשת ומתחברות בסיכות "תיק תק", כך שמתאפשרת הצמדה מהירה וקלה. וחלקן מגיעות עם קליפס. אלו המעוניינים להשיג מראה יוקרתי במיוחד לאירועים יוכלו להתרשם מקולקציית ה wedding, שכוללת גם תכשיטים מרהיבים.

התוספות, שיגרמו ללקוחות שלכם להרגיש טוב

החיוך ושביעות הרצון של הלקוחות הם מהסיפוקים הגבוהים ביותר במקצוע הספרות ואומנות השיער. לקוחות מרוצים, הם לא רק לקוחות, שישובו אליכם, אלא אף ימליצו עליכם למשפחה ומכרים.
תוספות השיער הטבעיות ותוספות המשי יתאימו לנשים וגברים כאחד, הן מהוות עבורכם פתרון לבעיות התקרחות (פאות), שיער דליל, תיקון קו תספורת, וגם כאשר רוצים לגוון בצבע, מבלי לערב כימיה.
תוספות השיער הטבעיות, תוספות השיער מ: Remy איכותי, ותוספות השיער ממשי יאפשרו לכם הספרים להעניק פתרונות חדשניים וגמישים לכל בקשה ומשאלה.

 

סלבה ידגרוב משווק תוספות שיער איכותיות מחברת hair talk וישמח לייעץ ולהדריך אתכם בנושא  אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון או דרך המייל ולקבוע פגישה במספרה שלכם: 050-4732710 slavahair@gmail.com

אהבתם? שתפו !

Share on Facebook
Call Now Button דילוג לתוכן